Zawgyi Font
သင္ က သင္ေပးလို႔ရတဲ့သူလား (သို႔) သင္ေပးလို႔မရတဲ့သူလား။
သင္ က သင္ေပးလို႔ရတဲ့သူလား (သို႔) သင္ေပးလို႔မရတဲ့သူလား။
မႆဲ ၁၁း၂၅ “ထိုအခါ ေယရႈက ေကာင္းကင္ႏွင့္ေျမႀကီးကို အစိုးရေတာ္မူေသာအဘ ၊ ကိုယ္ေတာ္သည္ ပညာအလိမၼာႏွင့္ ျပည့္စုံေသာသူတို႔အား ဤအရာကို ထိမ္၀ွက္ကြယ္ထားလ်က္ သူငယ္တို႔အား ေဖာ္ျပေတာ္မူသည္ျဖစ္၍ ၊ ေက်းဇူး ေတာ္ကို အကၽြန္ုပ္ခ်ီးမြမ္းပါမည္။”
ဘုရား၏အႀကံအစည္ကို နားလည္ေအာင္ႏွင့္ အသက္တာမွာ ရင့္က်က္ေစလိုျခင္းအေၾကာင္းေၾကာင့္ သခင္ေယရႈက ကၽြန္ုပ္တို႔ကို သင္ၾကားေပးလို႔ရေသာကေလးသူငယ္နည္းတူ ျဖစ္ေစခ်င္သည္။ ကေလးသူငယ္ေတြက သင္ယူလို စိတ္အားႀကီးၾကပါတယ္။ သူတို႔သင္ယူဖို႔ မျငင္းဆန္ၾကဘူး။ “လမ္းေလၽွာက္ဖို႔မသင္ယူခ်င္ပါဘူး / စကားေျပာတတ္ ဖို႔မလိုဘူး / စာဖတ္တတ္ဖို႔သင္စရာမလိုဘူး”ဆိုၿပီး ကေလးေတြက မေျပာၾကပါဘူး။ သူတို႔ေလးေတြ ဘာမကိုမွ မသိ ေၾကာင္းကို သိမွတ္ၿပီး အရာရာကို သင္ယူလိုစိတ္ရွိၾကပါတယ္။
ယခုလည္းဘဲ သခင္ေယရႈက ကၽြန္ုပ္တို႔ကို နားဆင္ဖို႔ရန္ ၊ သင္ယူဖို႔ရန္ ၊ သူတစ္ပါး၏ အႀကံဉာဏ္ေပးမႈႏွင့္ အမွန္ျပဳျပင္ေပးမႈေတြကို စိတ္ႏွလုံးဖြင့္ထားဖို႔ရန္ သင့္ကိုအလိုရွိေနပါတယ္။ အေၾကာင္းအရာမွန္သမၽွႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး အရာအားလုံးကို လူတိုင္းနားလည္ဖို႔ ၊ သိဖို႔ မျဖစ္နိုင္ဘူးဆိုတာကို သင္ယူေလ့လာလိုတဲ့စိတ္ရွိၾကသူေတြက နားလည္ၾကတယ္။ ပုဂၢိဳလ္ေရးရာအေတြ႕အၾကဳံကေန အရာအားလုံးကို သင္ယူဖို႔ သင့္အသက္တာမွာ အခ်ိန္မရပါ။ သူတစ္ပါး၏ အေတြ႕အၾကဳံကေန ဉာဏ္အေျမာင္အျမင္ရွိစြာ ေလ့လာသင္ယူဖို႔ျဖစ္ပါတယ္။
သုတၱံ ၁၅း၁၂ “မထီမဲ့ျမင္ျပဳေသာသူသည္ အျပစ္ျပေသာသူကို မခ်စ္တတ္၊ ပညာရွိထံသို႔ မခ်ဥ္းကပ္တတ္။” မာနေထာင္လြားျခင္း၏အရင္းအျမစ္သည္ လုံျခဳံမႈမရွိပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ လူေတြက သူတို႔ကိုယ္ကို သူတို႔ နားလည္သိတတ္သလို ျပဳမူၾကတာခ်ည္းပါ။ ဤစကားက သင္ႏွင့္ေကာ ရင္းႏွီးပါသလား။
တစ္စုံတစ္ခုကို လုပ္ေဆာင္ဖို႔ (သို႔) ေမးခြန္းကို မည္သို႔ေျဖရမည္ကို သင္မသိဘူး ဆိုတာကို ေဖာ္ျပမိမွာကို ေၾကာက္တတ္ျခင္းလကၡဏာေတြ ၊ တစ္စုံတစ္ေယာက္က သင့္ကို အမွန္ျပင္ေပးတာကို ျငင္းဆိုလိုက္ျခင္းစေသာ လကၡဏာေတြက သင္သည္ သင္ေပးလို႔မရေသာသူျဖစ္နိုင္ပါတယ္။
သင္မွာ ေရြးခ်ယ္မႈ ရွိပါတယ္။ သင္ယူဖို႔အတြက္ သင့္ကိုယ္သင္ ႏွိမ့္ခ်ေသာစိတ္ျဖင့္ စိတ္ႏွလုံးကိုဖြင့္ထားမည္လား (သို႔) မာန္မာနျဖင့္ျငင္းဆန္မႈႏွင့္သာ ရွင္သန္ေနမည္လား။ သင္ေပးလို႔ရေသာသူ (သို႔) မရေသာသူအျဖစ္ရွိေနမည္လား။ ဘုရားသခင္က သင့္အတြက္ပါ။ အသစ္ေသာအရာေတြ ေလ့လာပါလၽွင္ ကူညီေထာက္ပံ့ေပးေနပါမည္။ ကေလးတစ္ ေယာက္ ရင့္က်က္ဖို႔ရန္ ႀကီးထြားလာသလို႔ေပါ့။ ေလ့လာသင္ယူမႈကို သင္ထိန္းေပးနိုင္မည္လား။ ဒါသည္ သင့္အသက္ တာအတြက္ ဘုရားရွင္အလိုဆႏၵရွိေသာအရာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဆင္ျခင္ရန္
-တစ္စုံတစ္ေယာက္က သင့္ကို ျပဳျပင္ဖို႔အတြက္ ႀကိဳးစာပါလၽွင္ အမ်ားအားျဖင့္ သင္မည္ကဲ့သို႔တုံ႔ျပန္သနည္း။ အဲဒီ တုံ႔ျပန္မႈကေရာ သင့္၏ႏွိမ့္ခ်ျခင္း (သို႔) စိတ္ႀကီး၀င္ေနမႈေတြကို လွစ္ဟ ျပလိုက္သလား။
-တစ္စုံတစ္ေယာက္ႏွင့္ စကားမ်ားထားခဲ့တာေတြကို ျပန္လည္စဥ္းစားၾကည့္လိုက္ပါ။ ႏွိမ့္ခ်ျခင္းသက္ေသသာဓက မ်ားကို မည္ကဲ့သို႔ႏွစ္ဦးလုံးျဖစ္ေစခဲ့ၾကပါသလဲ။ မည္ကဲ့သို႔ျခားနားစြာလုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါသလဲ။
-သင္ယူေလ့လာမႈကိုဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ဖို႔ ဘာေၾကာင့္မ်ားအေရးႀကီးပါသနည္း။
---------------------------------------------------------------------------------Unicode:
---------------------------------------------------------------------------------Unicode:
သင်
က သင်ပေးလို့ရတဲ့သူလား (သို့) သင်ပေးလို့မရတဲ့သူလား။
မဿဲ ၁၁:၂၅ “ထိုအခါ ယေရှုက ကောင်းကင်နှင့်မြေကြီးကို အစိုးရတော်မူသောအဘ
၊ ကိုယ်တော်သည် ပညာအလိမ္မာနှင့် ပြည့်စုံသောသူတို့အား ဤအရာကို ထိမ်၀ှက်ကွယ်ထားလျက်
သူငယ်တို့အား ဖော်ပြတော်မူသည်ဖြစ်၍ ၊ ကျေးဇူး တော်ကို အကျွန်ုပ်ချီးမွမ်းပါမည်။”
ဘုရား၏အကြံအစည်ကို
နားလည်အောင်နှင့် အသက်တာမှာ ရင့်ကျက်စေလိုခြင်းအကြောင်းကြောင့် သခင်ယေရှုက ကျွန်ုပ်တို့ကို
သင်ကြားပေးလို့ရသောကလေးသူငယ်နည်းတူ ဖြစ်စေချင်သည်။ ကလေးသူငယ်တွေက သင်ယူလို စိတ်အားကြီးကြပါတယ်။
သူတို့သင်ယူဖို့ မငြင်းဆန်ကြဘူး။ “လမ်းလျှောက်ဖို့မသင်ယူချင်ပါဘူး
/ စကားပြောတတ် ဖို့မလိုဘူး / စာဖတ်တတ်ဖို့သင်စရာမလိုဘူး”ဆိုပြီး ကလေးတွေက မပြောကြပါဘူး။
သူတို့လေးတွေ ဘာမကိုမှ မသိ ကြောင်းကို သိမှတ်ပြီး အရာရာကို သင်ယူလိုစိတ်ရှိကြပါတယ်။
ယခုလည်းဘဲ
သခင်ယေရှုက ကျွန်ုပ်တို့ကို နားဆင်ဖို့ရန် ၊ သင်ယူဖို့ရန် ၊ သူတစ်ပါး၏ အကြံဉာဏ်ပေးမှုနှင့်
အမှန်ပြုပြင်ပေးမှုတွေကို စိတ်နှလုံးဖွင့်ထားဖို့ရန် သင့်ကိုအလိုရှိနေပါတယ်။ အကြောင်းအရာမှန်သမျှနှင့်ပတ်သက်ပြီး
အရာအားလုံးကို လူတိုင်းနားလည်ဖို့ ၊ သိဖို့ မဖြစ်နိုင်ဘူးဆိုတာကို သင်ယူလေ့လာလိုတဲ့စိတ်ရှိကြသူတွေက
နားလည်ကြတယ်။ ပုဂ္ဂိုလ်ရေးရာအတွေ့အကြုံကနေ အရာအားလုံးကို
သင်ယူဖို့ သင့်အသက်တာမှာ အချိန်မရပါ။ သူတစ်ပါး၏ အတွေ့အကြုံကနေ ဉာဏ်အမြောင်အမြင်ရှိစွာ
လေ့လာသင်ယူဖို့ဖြစ်ပါတယ်။
သုတ္တံ ၁၅:၁၂ “မထီမဲ့မြင်ပြုသောသူသည် အပြစ်ပြသောသူကို မချစ်တတ်၊ ပညာရှိထံသို့
မချဥ်းကပ်တတ်။” မာနထောင်လွားခြင်း၏အရင်းအမြစ်သည်
လုံခြုံမှုမရှိပါ။ ဘာကြောင့်လဲဆိုတော့ လူတွေက သူတို့ကိုယ်ကို သူတို့ နားလည်သိတတ်သလို
ပြုမူကြတာချည်းပါ။ ဤစကားက သင်နှင့်ကော ရင်းနှီးပါသလား။
တစ်စုံတစ်ခုကို
လုပ်ဆောင်ဖို့ (သို့) မေးခွန်းကို မည်သို့ဖြေရမည်ကို သင်မသိဘူး ဆိုတာကို ဖော်ပြမိမှာကို
ကြောက်တတ်ခြင်းလက္ခဏာတွေ ၊ တစ်စုံတစ်ယောက်က သင့်ကို အမှန်ပြင်ပေးတာကို ငြင်းဆိုလိုက်ခြင်းစသော
လက္ခဏာတွေက သင်သည် သင်ပေးလို့မရသောသူဖြစ်နိုင်ပါတယ်။
သင်မှာ
ရွေးချယ်မှု ရှိပါတယ်။ သင်ယူဖို့အတွက် သင့်ကိုယ်သင် နှိမ့်ချသောစိတ်ဖြင့် စိတ်နှလုံးကိုဖွင့်ထားမည်လား
(သို့) မာန်မာနဖြင့်ငြင်းဆန်မှုနှင့်သာ ရှင်သန်နေမည်လား။ သင်ပေးလို့ရသောသူ (သို့) မရသောသူအဖြစ်ရှိနေမည်လား။
ဘုရားသခင်က သင့်အတွက်ပါ။ အသစ်သောအရာတွေ လေ့လာပါလျှင် ကူညီထောက်ပံ့ပေးနေပါမည်။ ကလေးတစ်
ယောက် ရင့်ကျက်ဖို့ရန် ကြီးထွားလာသလို့ပေါ့။ လေ့လာသင်ယူမှုကို သင်ထိန်းပေးနိုင်မည်လား။
ဒါသည် သင့်အသက် တာအတွက် ဘုရားရှင်အလိုဆန္ဒရှိသောအရာ ဖြစ်ပါတယ်။
ဆင်ခြင်ရန်
-တစ်စုံတစ်ယောက်က
သင့်ကို ပြုပြင်ဖို့အတွက် ကြိုးစာပါလျှင် အများအားဖြင့် သင်မည်ကဲ့သို့တုံ့ပြန်သနည်း။
အဲဒီ တုံ့ပြန်မှုကရော သင့်၏နှိမ့်ချခြင်း (သို့) စိတ်ကြီး၀င်နေမှုတွေကို လှစ်ဟ ပြလိုက်သလား။
-တစ်စုံတစ်ယောက်နှင့်
စကားများထားခဲ့တာတွေကို ပြန်လညစဉ်းစားကြည့်လိုက်ပါ။ နှိမ့်ချခြင်းသက်သေသာဓက များကို
မည်ကဲ့သို့နှစ်ဉီးလုံးဖြစ်စေခဲ့ကြပါသလဲ။ မည်ကဲ့သို့ခြားနားစွာလုပ်ဆောင်ခဲ့ပါသလဲ။
-သင်ယူလေ့လာမှုကိုဆက်လက်လုပ်ဆောင်ဖို့
ဘာကြောင့်များအရေးကြီးပါသနည်း။